onsdag 6. juni 2012

Konfirmant

Et enkelt konfirmasjonskort i dag.
Fant ut at jeg ikke har tid til å lage like mange detaljer på alle...




Jeg har brukt papir fra Papirdesign.
Stempel fra Kort & Godt.
Stjernen er spellbinderdies.
Tag'en fant jeg på et klesplagg ;)
Symaskin og forsiktig sort sverting rundt kantene.
Navnet er klistremerkebokstaver.


Jeg vil delta på 3 utfordringer:
Stampin' for the Weekend # Sketch
Here Come The Boys Challenge # 28 Anything goes
StampARTic # Black, white & one opptional color (sort,hvit&turkis)


Ønsker deg en fin kveld!


Turid :)

3 kommentarer:

  1. Love this and one of my fave colour combos too!
    Thanks for joining in at HCTB.
    Becky xx

    SvarSlett
  2. Love your image, your colour choice a fab card! Thanks for playing at Here Come The Boys Good Luck in the challenge! Woo x

    SvarSlett
  3. Lekkert Turid.

    Stilig og reint kort - likte godt stjernen og kjettingen.

    god søndag til deg

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)