lørdag 8. juni 2013

Lørdagskveld...

- og jeg publiserer enda et konfirmasjonskort.
Denne gangen er det et jentekort som jeg har laget på bestilling.


Jeg har brukt hvit og lilla bazzil, og mønsterpapir fra Maja Design.
Tekststempel er fra KaBoks.
Spellbinderdiesen heter Fleur De Lis Squares.
Sommerfuglen er stanset ut med Martha Stewart hjørnepunch.
Roser er fra Woc.
Blingsvirlen er fra Sic.
Jeg har sydd alle panelene med symaskin.
Navnet til konfirmanten er skrevet med rubons.
Hjertecharm er fra Kort og godt - tror jeg :)
Sløyfen er laget av organzabånd.

Jeg vil delta på noen utfordringer:


Ønsker deg en fin kveld!
Turid :)

11 kommentarer:

  1. This is a fabulous card, lovely soft colours.
    Thank you for joining us at Bearly Mine Designs.
    Pauline
    x

    SvarSlett
  2. Beautiful card.

    Thanks for sharing at That Craft Place this time.

    Susan x

    SvarSlett
  3. Gorgeous creation! I love your lay-out and colours. Thanks for joining us at ABC Challenges.
    X - Natalie - X

    SvarSlett
  4. Super smukt kort i fine farver... så nydeligt syet og flot design

    Tusinde tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap

    SvarSlett
  5. Nydelig kort Turid. Likte så godt oppsettet på dette jeg :) og tusen takk for kommentar i bloggen min :)
    klem

    SvarSlett
  6. Nydelig konfirmasjonskort! Stilig oppsett, lekkert papir og nydelig pyntet med blomster og bling!
    klem Unni

    SvarSlett
  7. Hei Turid, her kommer jeg igjen :) Du lurte på headeren min, den er fra http://freeblog-layouts.blogspot.no/. Jeg har endret litt på den i et bildebehandlingsprogram (Paint Shop Pro), lagt på navnet på bloggen min og lagt til noen flere sommerfugler.
    klem Unni

    SvarSlett
  8. Lovely card! Thank you so much for joining our Bearly Mine Challenge. Good luck!

    Hugs, Natascha

    SvarSlett
  9. Tak for at du er med i udfordringen hos Card and scrap, med dette smukke kort. DT Sanne

    SvarSlett
  10. Such a gorgeous card, love the colour scheme and little heart charm. Thanks for joining us at The ABC Challenge this time and hope you join us again. Take care, Ann-Marie xxx

    SvarSlett
  11. Hi,
    Just popping over to Congrat you on being one of the winners over at Bearly Mine :) I wanted to come & see your design, which btw is wonderful. I just love the colours. Thank you so much for sharing. Hugz, Lisa.

    P.S Would love for you to come, visit & like :)

    Dreamtime Designs: www.etsy.com/shop/DreamtimeDesigns
    Blog: http://dreamtimedesigns.blogspot.com.au
    Facebook: www.facebook.com/DreamtimeDesigns
    Twitter: https://twitter.com/DreamtimeDsigns
    Pinterest: http://pinterest.com/LisaWDesigns

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)